YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

27 Mayıs 2013 Pazartesi

FACEM KAPANDI :(((

H erkese iyi akşamlar,dünden beri canım çok sıkkın,uzun zamandır bende face açmak istiyordum,özellikle yemek bloglarınının faceteki sayfalarına üye olup onlarla sanaldanda olsa tanışmak istedim,geçen hafta face açtım dün bir baktım kapatmışlar,uğraştım tekrar açılmadı.
Bugün yeni bir mail adresi ile tekrar açtım yine kapandı,sebebini bir türlü anlamadım o kadar insan face açıyor acaba neden benim facem  kapanıyor.
 Sizlerin başınada böyle bir şey geldimi arkadaşlar,ne yapmalıyım lütfen bana yardımcı olurmusunuz.

8 yorum:

  1. Bak bende üzüldüm şimdi canım.Hani 1 kere tamam olabilir dersin ama 2. ye de kapatınca bunda bir şey var diye düşünür insan.İnan neden hiç bilmiyorum. İnşallah sana yardımcı olacak yorumlar gelir canım. Üzme ama canını her şey olacağına varır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,bende ilkinde hadi olabilir dedim ama ikincide kapanınca kesin bir şey var dedim ama ne bilmiyorum.
      İnşallah neden olduğu çıkar,hayır kötü bir şey paylaşsam tamam diycem oda yok.

      Sil
  2. Sevil hanımcım bir kere benimde başıma geldi. Ama sizinki gibi bir durum değildi. Tanımadığım birisinin arkadaşlık isteğini kabul ettim. Ana sayfaya döndüm face beni kapı dışarı etti. Facezini ele geçirmek istiyorlar, yada hakkınızda şikayet var gibi şeyler yazdı. Mail adresimi değiştirdim, şifremi bir türlü giremedim. En son tekrar başvurdum bana şu kimdir diye resimler gösterdi. İlk seferinde hiç kimseyi tanımadım. Dünya kadar arkadaş var ban askerlik resmi, çocukluk resmi gösterip soruyor, İkinci denememde Allahtan tanıdığım insanların resimlerini gösterdi, ve anında face girdim. Hemen mail adresimi şifremi değiştirdim. Tanımadığım ne kadar insan varsa arkadaşlıktan sildim. O kadar sıkıldım ve üzüldüm ki. Face sayfamda dünya kadar beğeni vardı. Bir daha o kadar insana ulaşmak, 5 ayı çöpe atıp sıfırdan başlamak çok zor olacaktı. Yaşadıklarımı yazdım ki benzer bir durum olmuş olabilir sizede.. Tekrar bir kontrol yapın. Geçmiş olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Oya Hanım ,gerçekten çok can sıkıcı bir durum,benden sadece tel .nomu istediler gerçek kişi olduğumu kanıtlamam gerekirmiş,tel. nomu giriyorum onay kodu göndericez diyorlar iki gündür bekliyorum kod falan gelmiyor.

    YanıtlaSil
  4. Faceniz ne oldu Sevil hanımcım...

    YanıtlaSil
  5. Hala giremiyorum mail attım,giriş yaparken sorun yaşadığınız için üzgünüz,şimdi facebooka geri dönün diye cevap atmışlar,denedim yine giremiyorum,bir türlü onay kodu gönderemediler iki gündür.

    YanıtlaSil
  6. Kendi adınıza face sayfanız yokmu.. Benim kişisel sayfama bağlı yemek sayfam..

    YanıtlaSil
  7. Ben kendi adıma açmıştım sayfamı Oya Hanım ordan gurup kurmuştum blog için hepsi gitti,
    artık sadece yemek sayfası açıcam ama biraz ara geçsin.

    YanıtlaSil