YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

15 Nisan 2013 Pazartesi

PEYNİRLİ MİLFÖY BÖREK




Hem kolay hemde lezzetli bir tarif,canınız birşeyler atıştırmak istediğinde kolayca yapabilirsiniz.
MALZEMELER
-6 yaprak milföy
-150 gr.kadar beyaz peynir(kaşarda kullanabilirsiniz)
-maydanoz
-yeşil soğan
-dereotu
-1 yumurta
-susam
HAZIRLANIŞI
önce iç malzemeyi hazırlayın,peyniri çatalla ezin,içine yeşillikleri doğrayın,1 yumurtanın beyazını da içine ekleyip(sarısı üzerine sürülecek) karıştırın,peyniriniz tuluysa tuz eklemeyin.
2 yaprak milföyü buzu çözüldükten sonra yanyana koyup merdaneyle dikdörtgen açın biraz ,
üç eşit parçaya bölün,iç malzemeden koyup çok sıkmadan sarın,üzerine yumurta sarısı sürüp,susam serpin.
Tüm hamura aynı işlemi uygulayın ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin.Önceden ısıtılmış fırında üzerleri kızarana kadar pişirin.
AFİYET OLSUN...

 

7 yorum:

  1. ımmm çok lezzetli görünüyo sanırım acıktım,seni yeni takip etmeye başladım sayfama davetlisin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sayfanı ziyaret ettim:)

      Sil
  2. Çıtır çıtır çok lezzetli görünüyor :)
    Ellerine sağlık canım, bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,bende sizin bloğunuzu gezdim çok güzel tarifler var ellerinize sağlık.

      Sil
  3. teşekkürler,beğenmenize sevindm.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ŞEKER TATLAR olarak anneler gününe özel butik kurabiye seti hediye çekilişimize bekliyoruz.Ayrıntılar:http://www.sekertatlar.blogspot.com/2013/04/seker-tatlar-anneler-gunune-ozel.html
    Sevgiler..

    YanıtlaSil