YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

1 Nisan 2013 Pazartesi

AYVALI ETLİ KEREVİZ YEMEĞİ




MALZEMELER
-1 büyük kereviz
-1 havuç
-1 küçük ayva
-1 kuru soğan
-150gr. et(ben dana kuşbaşı kullandım,kuzuda çok güzel olur)
-1 yemek kaşığı un
-zeytinyağı
-1 limonun suyu(yarısını kervizlerin kararmaması için üzerine sürün)
-tuz
HAZIRLANIŞI

Zeytinyağını tencereye koyup,etleri ekleyin,suyunu çekince soğanları ekleyin,
pembeleşen soğanlara 1 kaşık unu ekleyip,biraz kariştırın,
ayvayı soyup ortasını temizleyin ve havuçlarla dilediğiniz gibi doğrayıp,tencereye ekleyin,
kerevizleride aynı şekilde doğrayıp tenceerye ekleyin,
tuzunu ve yarım limon suyunu ekleyip tencerenin kapağını kapatın,kısık ateşte sebzeler yumuşayana kadar pişirin.
AFİYET OLSUN...

2 yorum:

  1. Canim nasil da sebze yemegi istiyordu. Ben de portakalli yapiyorum kerevizi. Hic etli denemedim ama ayvayla cok iyi bir fikir gibi duruyor. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytinyağlısını bende portakallı yapıyorum,böylede güzeldi.

      Sil