YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

22 Ocak 2015 Perşembe

RUS SALATASI



Eşimin çok sevdiği bir meze ,salata olarak gün menülerimizdede çok güzel gidiyor,herkes yapıyordur aslında ama ben yinede tarifi paylaşayım.

MALZEMELER

*3 büyük haşlanmış patates
*2 orta boy haşlanmış havuç
*yarım su bardağı haşlanmış bezelye
*yarım su bardağı doğranmış kornişon turşu
*2 yemek kaşığı mayonez
*1,5 su bardağı süzme yoğurt

HAZIRLANIŞI

Haşlanan tüm malzeleri  küçük doğrayın,bir kaseye alın,
mayonez ve yoğurdu karıştırın, kasedeki malzemelerin üzerine döküp karıştırın,servis tabağına alın.

İsterseniz hazır garnitürde kullanabilirsiniz.
        AFİYET OLSUN.

 

27 yorum:

  1. davet sofralarının vazgeçilmezi....

    YanıtlaSil
  2. Çok severim. Hem kolay, pratik hem leziz.
    www.ilkeee.com

    YanıtlaSil
  3. Nefis bir tat dır. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim salata türü :) ellerinze sağlık... http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Vallahi bravo.. En değerli meze salata çeşiti fakat ben hala bloğuma yazamadım :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım ellerinize saglık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Super salata!!!
    Pozdrav.:*

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  9. herkesin elinin lezzeti farklıdır paylaşman çok iyi olmuş harika görünüyor benimde en sevdiğim salata tariflerinden biridir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim hepinize arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık afiyetler olsun.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık bende cok severim banada beklerim sevgiler takipteyim:)))

    YanıtlaSil
  13. Çok severeim bu salatayı, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. her öğün yenebilecek nefis bir salatadır çok severim elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler hepinize .

    YanıtlaSil
  16. Of ne çok severim. Uzun zamandır yiyemiyorum. Ellerinize sağlık. Bu arada tarifleriniz çok güzel. Bloğunuzu takibe aldım ki devamını izleme şansım olsun. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  17. rus sslatası diyen birini bulmak ne güzel
    74lüyüm ve benim jenerasyonumda Rus salatası denirdi
    Ankara'da izmir'de hep öyle denirdi
    Ama İst gelince baktım herkes Amerikan salatası diyor
    meğer bir zamanlar siyasi nedenle adı değiiştirilmiş
    :)))

    YanıtlaSil
  18. bende sık sık yaparım cok sevdiğim bir salatadır elinize sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Benim de çok sevdiğim bir meze, ellerinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  20. En sevdiğim ..Ellerinize sağlık...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. rus salatası çok severim elinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Bayılırım bayılırım valla
    Nerde eski bizim yaptığımız mayonezler
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. en sevdiğimmmmm (: elinize sağlık..

    YanıtlaSil