YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

15 Haziran 2013 Cumartesi

ÇOK ŞANSSIZIM :(((

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar,

daha önce kişisel face hesabıma giremediğimi yazmıştım burada ,bende zaten bloğumun adına tekrar face açmak istiyordum,iki gün önce açtım ne güzel kullanıyordum,arkadaşlarımla güzel şeyler paylaşıyordum ama biraz önce oda kapandı  açmaya çalıştığımda ''hesabınız gerçek olmayabilir ''diye bir yazı çıkıyor yine,yine tel. nosu istiyorlar onay kodu göndermek için numarayı gönderiyorum gelmiyor kod falan .
Belki sizinde başınıza gelmiştir,yada sebebi hakkında bir bilginiz vardır,sizce neden benim hesaplarım kapanıyor acaba?

2 yorum:

  1. bence facebook senin başarını çekemiyor Sevil :( vallahi ne diyeceğimi bilemedim. inşallah yardımcı olabilecek birileri çıkar....

    YanıtlaSil
  2. Yok canım herkes neler paylaşıyor,ne kötü bir şey yayınladım nede çok fazla yaptıklarımı ,bir türlü anlamadım neden böyle oldu,eşimin ve çocuklarında var hesabı onlarda hiç sorun yok,
    bu benim şanssızlığım :(yardımcı olacak kimsede çıkmadı.

    YanıtlaSil