YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

29 Haziran 2013 Cumartesi

SERGİMİZDEN FOTOĞRAFLAR

                                                          Rölyefler optimum avm deki başka bir sergiden iki hafta önce çektim ,unutmuşum  şimdi yayınlıyorum.








Bunlarda bizim sergimizden, Yasemin Hocamın öğrencilerinin(içlerinde bende varım:))  )yağlıboya çalışmaları,fotolar çok net çıkmadı ışıktan idare edin artık :)

 









 





 











 






Çini sınıfınıngüzel işleri,






Kurdele nakışıları,





Meral Hocanın sınıfının iğne oyaları,bunlara bayıldım seneye kısmet olursa bende iğne oyası kursuna gidicem,













 

 
 hepsi çok güzelleritüm hocalarımızın ve arkadaşlarımızın ellerine sağlık,yarın yine gidicem sergiye bu kez makinayı götürüp çekicem diğer elişlerini inşallah.
 

9 yorum:

  1. sergi ve işler çok güzel bende resim yapmayı çok istiyorum belki emekli olunca ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim,resim yapmak çok rahatlatıyor insanı.

      Sil
  2. Merhaba,sizi begenerek izliyorum cok güzel seyler paylasiyorsunuz hele simdikileri cok begendim harika ötesi ellerinize saglik.devamini bekliyorum iyi hafta sonu dilerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlarınız için teşekkürler,bende sizin bloğunuzdaki takıları çok beğendim:)

      Sil
  3. Bayıldım hepinizin ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  4. El emeğinin kötüsü olmaz. Hepsi bir birinden güzel olmuş senin ve diğer kursiyerlerin ellerine sağlık.Yağlı boya hocanız çok başarılıymış kutlarım o nu sevilciğim.Harika tablolar çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Gülo annem,gerçekten hocamız hem çok başarılı,hemde çok tatlı çok seviyoruz onu:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden HARİKA...

    YanıtlaSil