YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

7 Nisan 2015 Salı

FASÜLYE PİYAZI





Tarifleri bir türlü aynı gün yayınlayamıyorum ,bazen yaptıklarımın fotosunu aceleden çekemiyorum:)
Bu piyazda çoktandır yayınlanmayı bekliyordu.
Fasülye piyazınıda eşim ve ben seviyoruz ama çok sık yapmıyorum.Bence gün sofralarımızada çok yakışıyor.



MALZEMELER

*1 kase akşamdan ıslatılıp ,haşlanmış kuru fasulye
*1 büyük kuru soğan
*biraz ince kıyılmış maydanoz
* yarım limon suyu
*1/2 çay bardağı zeytinyağı
*pul biber
*sumak
*tuz

HAZIRLANIŞI

Haşlanmış fasülyeleri derin bir kaba alın,
soğanı ince piyazlık doğrayın,
limon,pulbiber,sumak, tuz ve zeytinyağını ekleyip karıştırın,
servis tabağına alıp maydanozları üzerine serpin.

                AFİYET OLSUN...

27 yorum:

  1. sunum süper olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. harika bir sunum, özen gösterilmiş bir tabak
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bizde piyaza bayılıyoruz sizinkinden farklı olarak tahin katıyoruz yani tahinli piyaz antalya da böyle yapılıyor, ellerinize sağlık afiyet olsun.
    Ayrıca çektiğiniz resimde süper olmuş....))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,tahinlisini gördüm ama denemedim daha inşallah en kısa zamanda deniycem.

      Sil
  4. Görüntüsü çok hoş olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çoğunlukla aynı gün yayınlamak imkansız oluyor. Ellerinize sağlık. Tabağınızda, piyazınızda çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık... Hiç bilmediğim bir tarif öğrendim sayenizde...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biribirimizden çok şey öğreniyoruz blogerlar olarak.

      Sil
  7. Eskiden sevmediğim yiyeceklerden di fasulye şimdi başta piyaz olmak üzere her şeklini seviyorum, ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. ne çok severim heleki Antalya usulu tahinli piyaz nasıl güzel olur ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahinliyide mutlaka deniycem,teşekkürler.

      Sil
  10. süper olmuş..zaten çok severim ..

    YanıtlaSil
  11. çok severim :) ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  12. ne güzel ve keyifli bir görüntü! çocuklar değil ama eşim çok sever.şimdi görünce ona yapmalıyım dedim:) elinize sağlık ve afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  13. sunum şahane bende piyazı böyle seviyorum burada çok farklı tahin domates var içersinde elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ben başında durmama rağmen fasulyenin pişme ayarını bir türlü tutturamıyorum. Ya çok pişiyor y az.
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Sunum çok güzel.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil