YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

28 Eylül 2013 Cumartesi

YENİ HEADERIMI BEĞENDİNİZMİ ?

Merhaba arkadaşlar ,blog yazmaya başlayalı epey oldu ama şu header işlerinden hiç anlamıyorum,
açıkçası diğer blogerların headerlarını gördükçe içim gidiyordu ama nasıl yapıldığını bilmediğim için
kendimce birşeyler denemiştim.
Dün bir mail aldım ve o kadar mutlu oldumki Dilara eğer istersem bana ücretsiz header hazırlayacağını yazmış,tabi bende hemen kabul ettim,sağolsun bugün 3 header hazırlayıp göndermiş,biz şu an gördüğünüz headerı beğendik,aslında hepsini beğendik.
Çok zor karar verdim ve uyguladım,artık benimde yeni bir headerım oldu.Dilara'ya çok çooooookkk teşekkür ediyorum,emeğine ve ellerine sağlık canım ,gerçekten bana çok büyük bir iyilik ettin.

 

13 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni header ın , çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmus ama bıraz daha genısletseymıssın cnm sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh becereydim iyiydide olmadı işte canım ya.

      Sil
  3. güle güle kullan canım pembemavi doğru söylemiş. Hiç boyut konusunda problem yaşamamıştık headerlarla ilgili senin şablondan kaynaklı sanırım. Yeniden hazırladım o yüzden daha büyük umarım o olur. Güzel yazın içinde ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denediğimde çok büyük oldu bende *sığacak şekilde küçült* işaretledim ozamanda küçük oldu artık,ben beceremedim sanırım,tekrar uğraştığın için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. şimdi harikaa olmuss canımmm =) gule gule kullann : )

      Sil
    3. Teşekkür ederim diğeri olmadı bir türlü,neyse hepsini beğenmiştim zaten :)

      Sil
  4. çok şeker bir header olmuş arkadasım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş, Dilara'nın eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler,evet Dilara'nın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok cici olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil