YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

30 Kasım 2012 Cuma

YİNE ÇEKİLİİİİŞŞŞŞŞ...

                                                                                                                                                                            
 
          Bu blog çekilişleri çok güzel ,yine bir çekiliş var katılmak isterseniz  tık tık     
 
 
 
 
Bundan önce  atölye nar daki dekupaj resimleri çekişine katılmıştım,çekilişi ben kazandım arkadaşlar ama duyurmakta çok geciktim,Pınar hanıma çok teşekkür ediyorum birbirinden güzel dekupaj resimleri göndermiş bana,ilk fırsatta resimleri yayınlıycam.                                                                                                                                                               

1 yorum: