YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

5 Ekim 2012 Cuma

MOTİF ETKİNLİĞİNDE SON DURUM

 Bugün kurstan eve geldim gelir gelmez kargom geldi:))vede motiflerim artık tamamdır,
ama ne zaman eklemeye başlarım hiç bilmiyorum bu ara çok doluyum,iplerimi yarın alır boş bi zamanımda birleştirmeye başlarım artık.

şalıma ve ipliğin rengine bayıldım.


 Peketi alınca çok şaşırdım vede çok sevindim çünkü sevgili KEVSER ve   AYSEL  motifleri birlikte göndermişler,paketlerine birbirinden güzel hediyeler eklemişler.
İkisinede çok çoooook  teşekkür ediyorum ve çoook öpüyorum onları...



Motifleri çok beğendim ellerine sağlık iki arkadaşımında,yumuşacık havlum mis gibi kokuyor,
Üstteki kutu ve içinden çıkan şipşirin tuzluk ve biberliğim önceki hafta geldi ama tembel ben ancak ekleyebiliyorum,
arkadaşımdan çok özür diliyorum gecikme için,
motiflerimi.tosuncuklarımı ve elleriyle kapladığı kutuyu çok beğendim,ellerine sağlık sevgili NURTEN 
tekrar çok çoook teşekkür ederim,bütün motiflerim şimdi bana kapladığın kutunun içinde birbirine eklenmeyi bekliyorlar.

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım.şimdi merakla bitmiş hallerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım, beğenmene çoook sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ben de böyle bir kutu kaplamıştım diye bakıyordum saf saf. Ama tamamen isimlere odaklanmadan, sadece etkinliğe katılanların son durumunu görmek için blog blog gezerken şimdi fark ediyorum:)) Kusura bakma arkadaşım. Geçtiğimiz son 3-4 ay meslek hayatımın en zor dönemiydi, çok yoğundum. Kim bilir daha neler atladım. Bu blog işi de zaten hayatın zorluklarından kendimi sıyırmak için icat ettiğim bir durum galiba. Hele motif etkinliği desen çok heyecanlı bir iş oldu. Ama iyi ki en son grupta değilim. Çünkü asla yetiştiremezdim. Daha yarıdayım. Gerçi ben biraz büyük yapıyorum, motiflerin etrafını 3 sıra da lacivertle geçiyorum, iş uzuyor. Neyse, bahtaniyeni ve hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin,Sende güle güle kullan canım battaniyeni.

      Sil