YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

11 Mayıs 2012 Cuma

MERHABAAAAA...

Herkese merhaba ,nette gezerken gördümki blogspot alemindekiler çok yakın,sıcak ve samimi arkadaşlıklar kurmuş eee bende geri kalmıyım,sizlerin arasında olayım istedim.Bu arada kendi yapıklarımı ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim.Diğer blogum daha çok örgü,elişi ve yemek ağırlıklıydı burada herşey olacak inşallah.  İşte sizi takip ederken fikir edinip kumaş kapladığım kutu,artık elime her geçeni saklıyorum birşeyler yaparım diye.Eskiden sadece örgü ve dantel yapıyordum eh artık kendimi geliştireyim dedim değişik şeyler denemek lazım değilmi?



4 yorum:

  1. deniz kokusu ,iyi geceler
    hosgeldin bu guzel yolculuga...
    bende yeni sayilirim
    cok muntazam kaplamisin kutuyu
    benim asil bransim dikis
    ama senelerden sonra biktimi hissettim
    yeni islere basladim
    hayirli olsun diyorum tekrar
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan ablacım ben blogunuzu takip ediyorum,sizin işleriniz çok güzel hergün bakıyorum yeni ne eklediniz diye.Ziyaretiniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  2. Merhabaaa, hoşgeldin aramıza :)
    Bizlere baka baka sen de hiçbir şeyi atamaz hale geldin demek, ne güzel :)) Kutun, yastıkların, çantan birer değerlendirme örneği, çok sevdim, ellerine sağlık :)
    Artık sık sık görüşürüz umarım :) Sevgileeeer....


    Canım yaaa, yorum ayarlarından "kelime doğrulama"ya "hayır"dermisin, çok zor oluyor çünkü :(

    YanıtlaSil
  3. Banu ablacım sonunda düzelttim sorunu,çok özür dilerim yanlış işaretlemişim,neyse zamanla öğrenicem.Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil