YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

18 Eylül 2012 Salı

KIŞ HAZIRLIKLARINA DEVAM


Taze fasülye,biraz patlıcan ve biberle birlikte kuruttum,kışın haşlanıp,pişirilecek kısmet olursa.



Patlıcanlarıda ,bostan patlıcanı ve kemer patlıcan alıp kuruttum ,seneye sadece bostan patlıcanı kurutucam Allah ömür verirse,daha lezzetli oluyor çünkü.

Dolmalık patlıcanlar,alacalı soyup,içlerini oyup kuruttum.






 Bunlarda enginar yaprakları,çay olarak demlenecekler.





Karnıyarıklık patlıcanda kuruttum.

Dolmalık biberlerim.
Hepsi kurutuldu,bez torbalarda kışın afiyetle yenmeyi bekliyorlar:)))
       


4 yorum:

  1. Doğrusu Size tek kelimeyle Maşallah! diyorum. Ellerinize sağlık, ne güzel ve ne çok hazırlık yapmışsınız, Allah afiyetle yemek nasip etsin:). Özendirdiniz beni, bir sene yapayım dedim yağmur düştü üstlerine karardılar küflendiler beceremedim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemli yerlerde olmuyor,İzmirdeyken bende kurutmuyordum,Ankara nın havası müsait ,çok güzel kuruyor.

      Sil
  2. OOh Allah ağız tadıyla, dostlarınızla yemek nasp etsin. Bizde birşeyler hazırladık ama sizinki kadar değil. Elleriniz dert görmesim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fundacım,bizdede sadece ben seviyorum kuruları ama misafir gelince komşularla toplandığımız zaman pişirip yiyoruz beraber.

      Sil