YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

12 Ocak 2015 Pazartesi

TRUFF



Çok güzel bir atıştırmalık tarifi var bugün sayfamda,
çocuklarınız çok sevecek ,günlerinizde kahve ve çayın yanına verebileceğiniz lezzetli toplar.
MALZEMELER
*2 paket petibör bisküvi
*1 çay bardağı ceviz
*2 yemek kaşığı kakao
*2 yemek kaşığı erimiş tereyağı
*1 çay bardağı pudra şekeri (tatlı seviyorsanız biraz daha ekleyebilirsiniz)
*süt(yarım su bardağı kadar)
*Hindistan cevizi

HAZIRLANIŞI
Bisküvi ve cevizi birlikte rondodan geçirin,geniş bir kaba alın,
diğer malzemeleri ekleyip karıştırın sütü azar azar ekleyerek yoğurun ,
elinize yapışmayacak bir karışım hazırlayın,
küçük toplar yapıp (arada elinizi suya batırın yapışmasın) Hindistan cevizine bulayın,
servis tabağına alın üzerlerine kürdan batırın,buzdolabında 1-2 saat bekletip servis yapın.
AFİYET OLSUN…

 

17 yorum:

  1. Ayy çok güzel olmuş ellerinize sağlıkk :)
    Bu arada blogunu takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim :)
    http://www.mehtapslifestyle.com/

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık, takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık. Ben de çok severim zaten
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. MERHABA TAKİBE ALDIM . HAFTADA BİR KAÇ KERE YAPARIM EVDE 6 YAŞINDA Bİ RKZUU OLUNCA

    YanıtlaSil
  6. Trufflar harika :) Ellerinize sağlık :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzun ismi ne kadar güzel, truflarda çok güzel görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Leziz görünüyorlar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık hem lezzetli hemde harika görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  10. Bu tarifi not ettim, kızımın doğum gününde yaparım, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de aynı tarifi eve kalan kekler ile yapıyorum.. Çocuklar bayılıyor :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil