YEMEK TATLI KURABİYE SALATA PASTA ÖRGÜ ELİŞİ HOBİ

hürriyet

28 Ocak 2013 Pazartesi

SAÇ BANTI

Yeğenime saç bandı ördüm,hanımelimde arkadaşlarla birlikte ördük,Sercan'a açıklaması için teşekkürler.

25 Ocak 2013 Cuma

HEDİYELERİM GELDİ!!!



Sevgili arkadaşım Nurhan bloğunda bir çekiliş düzenlemiş ve o tatlı oğlunun çektiği kurayla çekilişi ben kazanmıştım,bu sabah kargom geldi,hediyelerimi sabırsızlıkla hemen açtım ve tabi çikolatalara saldırmadan önce hemen foto çektim,şişlerimede bayıldım çok güzeller,ben diğer misinalı şişlerle örerken çok zorlanıyordum,bu şişler çok güzel ip takılmadan rahatça örgümü örebilirim.
Nurhancım hediyelerin ve notun çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum,seni ve çikolatı çok çoooookkk öpüyorum.
 

24 Ocak 2013 Perşembe

OĞLUŞUMUN HIRKASI

 
 
Nako astra ve 4mm.şişle ,15 yaş için 400 gr. ip kullandım.

18 Ocak 2013 Cuma

İLK GRAVÜR ÇALIŞMAM



Hani ben resim kursuna başlamıştım,ilk karakalem çalışmalarımı sizlerle paylaşmıştım,
buda ilk gravür çalışmam,çok zevkli ama bir okadarda zordu,ikincisi çerçeve de daha gelmedi gelince onuda paylaşırım sizlerle.Öğretmenimiz çok tatlı,bizimle çok ilgili,sayesinde güzel resimler yapıcam inşallah:)
Parşömen kağıdı üzerine asetat kalemle ve tamamen nokta çalışarak yaptım.

17 Ocak 2013 Perşembe

KEÇE ÇİÇEKLER




 
 
Nette gezerken çok güzel keçe çalışmalar buldum,çiçekler çok güzel olmuş,
en kısa zamanda deniycem bu çiçeklerden.
 
 

14 Ocak 2013 Pazartesi

12 Ocak 2013 Cumartesi

NURHANIN ÇEKİLİŞİNİ BEN KAZANMIŞIM:))))))

Nurhan arkadaşım bloğunda çekiliş düzenlemişti,bende hediyelere bayılarak çekilişe katılmıştım,
bugün bir baktım çekilişi ben kazanmışım,çikolat  beni çekmiş şanslı elleriyle,ona ve annesine çok teşşekkür ederim.
 
 





                                          



Ve çekilişimizin sonucunda şanslı  izleyicim  Deniz Kokusu  oldu..
 Şartları tamamlamayanlar vardı ama ben kıyamayıp herkesi listeye aldım. İsimleri kağıtlara yazdım ve  çikolat oğluşum çekilişi kendi elleriyle  yaptı.Şimdiden iyi ve güzel gunlerde kullanmanı dilerim.

6 Ocak 2013 Pazar

ÇERÇEVE SÜSLEME






Uzun zamandır bloğa birşeyler ekleyemiyorum ama boş durmuyorum ,örgüye devam, diğer blogda örgülerimi görebilirsiniz.
Bugün boş duran bu eski çerçeveyi biraz süsledim,bana kalsa daha kokoş olurduda evdekiler güler diye fazla oynamadım,bu kadarla yetindim şimdilik:)

5 Ocak 2013 Cumartesi

YARDIM ETKİNLİĞİ


 
Bugün blogları gezerken bir yardım etkinliği gördüm,bence hepimiz katılmalıyız elimizden geldiğince,ikndesing de gördüğüm postu sizlerle aynen paylaşıyorum arkadaşlar,eminim sizlerde elinizden geleni yapacaksınız:)))
 
 
 
 

 
Adıyaman’ın Kahta ilçesinin Akyazı köyünde bir okul var. Titan İlköğretim Okulu. Şeyda Çalova öğretmen der ki:
Ali iki gün üstüste okula gelmeyince merak edip evine gittim. Annesine sordum. Meğer Ali’nin pantolonunu yıkamış, kurumayınca başka giyecek bir şeyi olmadığından okula gönderememiş. Ertesi gün de giyip çamur yapınca yeniden yıkamak zorunda kalmış.
Yani o köydeki çocukların çoğunun ikinci bir kıyafeti yok. Şeyda Öğretmen’den ayrıntılar:
Okuldaki öğrenci dağılımı:
5 – 6 yaşında 5 erkek 5 kız
6 – 7 yaşlarında 5 erkek 5 kız
8 – 9 yaşında 12 erkek 10 kız
9 – 10 yaşında 3 erkek 4 kız
Bu bebeciklerin kıyafete, bota, kabana, ayakkabıya, çoraba ihtiyacı var. Yalnız kıyafetleri ikinci el göndermek daha iyi olacaktır çünkü kimine kullanılmış, kimine sıfır kıyafet göndermek olmaz. Sizde yoksa çevrenizde vardır mutlaka.
Ben uğraşamam derseniz, okulun başka şeylere de ihtiyacı olduğunu söylüyor Şeyda Öğretmen;
Kuru boya,
Sulu boya,
Pastel boya,
Kukla,
Oyuncak,
Oyun hamuru,
Parmak boya
4-5 yaş için yap boz
Eğitici çocuk oyunları
Belgesel CD’leri

Bunları internetten sipariş ediverirsiniz ayağınıza kadar gelir. Param yok derseniz, kendi giymediğiniz kıyafetleri de gönderebilirsiniz. Çünkü orası yoksul bir köy. Anne babaların da giyecek bir şeylere ihtiyacı var.
Köye yalnızca PTT Kargo ulaşabiliyor. Kargonuza bir de not eklemenizde yarar var. Bu güzel yardımlaşmayı başlatan benim can arkadaşım Ümit. Şeyda Öğretmeni de instagramdan o tanıyor. Şeyda öğretmeni şaşırtmayalım; “Instagram’daki hopehope26 Ümit Yaban aracılığıyla” diyelim.
İsterseniz bu yazımın altına ne gönderebilecekseniz onu yazın, böylece neler eksik kalır, neleri gönderebiliriz öğreniriz.
Ben, kardeşimin, benim ve Yunus’un küçülen kıyafetlerini, bir de boyaları göndermeyi düşünüyorum.
Haydi pamuk yürekler yardıma!
Şeyda Çalova
Titan İlköğretim Okulu 
Akyazı Köyü 
Kahta / ADIYAMAN

4 Ocak 2013 Cuma